Week 15 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 15 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 15

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

07 Juni 2015 | Australië, Seville Grove

Week 15 alweer.. het is weer tijd om een tekstje te schrijven over mijn afgelopen week..

Mijn afgelopen week ging merendeels over verzekeringswerk, een zogenaamde 'medical certificate', een dokter bezoek en meer papierwerk.. en dat allemaal vanwege die rotschouder die het zo leuk vond om eruit te schieten..

Maandag (WA day) had ik afgesproken met Ha, de Duitser. Met hem zou ik bij Woodman Point wat gaan vissen. Die dag helaas niks gevangen, terwijl mijn buurman een zalm binnen hengelde en een meisje van 4 iets kleins ving.. Daarna zijn we maar naar Domino's Pizza gegaan.

Dinsdag maar weer gebeld met het ziekenhuis in Joondalup, want het is al een week geleden dat ik die 1st medical certificate aanvroeg. Ze zeiden dat het nog wel een tijd zal gaan duren, hebben mijn email adres gekregen en was het maar weer tijd voor wachten... Na een Skype gesprek met mijn ouders in Nederland hebben we wat verzekeringsdingen gedaan voor in Nederland, en zeiden ze dat ik iedere dag moet gaan bellen.

Woensdag heb ik dus weer gebeld naar het ziekenhuis, en ja hoor, Hij is binnen! Werd es tijd zeg... Ondertussen kreeg ik gisteren nog een 'final letter' van de ambulancedienst, want ik had natuurlijk nog die rekening openstaan. Er stond dat ik binnen 7 dagen moest betalen, anders zouden ze (waarschijnlijk) geld extra rekenen. Wat blijkt dus, die brief was vorige week woensdag verzonden, dus moest ik het vandaag betalen! De bank was al gesloten dus ik kon geen bankzaken doen... Matthijs kon mij ook niet helpen met zijn NAB rekening, maar door hulp van goede vrienden kon de rekening diezelfde dag nog betaald worden! Natuurlijk heb ik ze de volgende dag het bedrag terugbetaald :).

Donderdag moest ik dus naar Joondalup rijden om die brief op te halen. Kostte me 3 uur in totaal. Eenmaal weer terug gekomen ben ik direct naar het bedrijf gereden en hebben we het papierwerk en verzekeringswerk kunnen doen. Dat is gelukkig allemaal geregeld!
Die avond weer bij de familie Ballast gegeten, en toen was het na een paar uur alweer vrijdag (je verwacht het niet!).

Die vrijdag ben ik met Ha naar Fremantle gegaan. Ik heb hem de suburb van Perth laten zien, met natuurlijk o.a Cicerella's (een heel goed Fish & Chips restaurant) en de markt.
In een winkel kwam ik opeens een hoek tegen met allemaal Australische (ja de echte Australische) Uggs.. Na wat passen heb ik toch maar een paar gekocht :) HEEERLIJK!
Daarna moest ik snel terug want ik had een afspraak met een dokter die mij zou vertellen of ik weer kon werken de ja of de nee. Na wat oefeningen blijkt dat ik eerst mag beginnen met licht werk, dus hopelijk kan ik weer binnenkort aan de bak.. Geld verdienen!!

Zaterdag niks beleefd en zondag was het weer kerk tijd met daarna een soort Youth Meet.. Spelletjes gedaan, lekker gegeten etc.

Vanavond komt er vast wel weer een Skype sessie met Nederland en morgen ga ik naar het bedrijf met mijn nieuwe medical certificate, en hopelijk kan ik snel weer beginnen met werk!

P.S.
Er staan wat foto's op de vorige verslagen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 12151

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: