Week 18 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 18 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 18

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

28 Juni 2015 | Australië, Seville Grove

Week 18 was weer een volle werk week. We maakten dagen van 8 uur, tot wel 11 uur! Maar het verdient goed!

Van maandag tot vrijdag is er niet zo veel bijzonders gebeurd. Ja mijn auto deed het weer eens niet toen ik bij de McDonalds stond (de immobilizer was het deze keer), maar na de batterij te vervangen van de immobilizer deed'ie het gelukkig weer.

Zaterdag ochtend was er geen tijd om uit te slapen. Ik ging 8:15 van huis richting Fremantle om daar, samen met Ha, de boot te nemen richting Rottnest Island! Een mooie dag was het. We hadden het hele eiland afgefietst, hebben de natuur daar bewonderd en de immens hoge golven bezichtigd. Daarna zijn we gaan lunchen en zijn we op zoek gegaan naar de Quokka's. Dat is dus blijkbaar niet zo moeilijk, want dat eiland is de enige plek waar de Quokka's leven. Er waren er een hele hoop.
Natuurlijk gingen Ha en ik gebruik maken van de wereldwijde internet-trend een paar maanden geleden. Dat was namelijk een selfie maken met een selfie stick, zodat je een lachende Quokka hebt, en jezelf... aardig goed gelukt :). Tussen de foto's hieronder kunt u er eentje zien.

Daarna hebben we nog was rond gefietst en rond half 5 weer de boot gepakt terug naar Fremantle.

Ooh ja, die ochtend toen ik mijn auto heb geparkeerd bij een treinstation wilde ik hem ergens anders zetten want ik wist niet of het betaald parkeren was of niet. Hij deed het weer es niet.. hij's fijn...
Toen we terug kwamen deed hij het weer en ben ik maar direct naar huis gegaan.

Sorry mensen, ik heb de afgelopen weken amper iets weten te melden, omdat ik nu alleen maar druk bezig ben met werk totdat mijn broer aankomt in Australië. Dat is over 2 weken, dus dan gaat er weer wat meer gebeuren!

Stay up to date ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 12153

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: