Week 25 & 26 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 25 & 26 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 25 & 26

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

23 Augustus 2015 | Australië, Seville Grove

Ik ben zo langzamerhand aan het inpakken. De laatste spulletjes worden bij elkaar verzameld en de souvenirs zijn ingepakt. Morgen vertrek ik na een verblijf van (precies) een half jaar uit Australië.

Na Albany hebben we natuurlijk nog wel leuke dingen beleefd. We zijn een aantal keer naar de stad gegaan, waaronder het grote concert van vaders, in de Wesley Church in Perth. We zijn ook nog naar Northbridge geweest om mijn familie te laten zien wat voor eten je hier kan krijgen, en dat deden we bij Outback Jack. Ik had kangaroo en de rest genoot van de emu, camel, wild boar buffalo en crocodile. Ik heb vorige week zondag mijn afscheidsfeest gehouden bij ons huisje bij de familie Heerema. Het was lekker druk en ik heb me vermaakt! Leuk wat je in een half jaar kan opbouwen.
Ook had ik een Australische vlag gekocht. Daar kon iedereen wat moois op schrijven en ik ga al die teksten rustig bekijken als ik in Nederland ben aangekomen.

We zijn de afgelopen week nog naar de Serpentine Falls gegaan, waar we ook nog es wilde kangaroo's zagen, die niet bang waren voor mensen! Natuurlijk effe wat foto's gemaakt he ;)

Donderdag ben ik weer terug verhuisd naar de Dekkers in Seville Grove, en heb ik na een heerlijk Australisch diner mijn familie op het vliegveld afgezet. De tijd is snel gegaan. Mijn ouders heb ik op het vliegveld afgezet en zij gaan alweer terug naar Nederland... een aantal dagen later is het mijn beurt. Morgen dus.

Morgen zal ik (hopelijk) een drukke dag krijgen. Alles inpakken, de Skyline schoonmaken en teruggeven, nog misschien even naar Armadale ofzo en dan ga ik morgen naar het vliegveld.

In het vliegtuig zal ik (denk ik) mijn laatste blog schrijven.

  • 23 Augustus 2015 - 16:03

    Arjan Breukhoven:

    Wat is dit half jaar snel gegaan. In februari, winter in Nederland, naar Schiphol en nu weer terug van WA naar NL. Maar volgens mij heb je van dit half jaar iets waanzinnig bijzonders gemaakt, iets waar je je lang zal je leven geen spijt van zult krijgen. Wie doen je dit na?

    Er zijn er toch maar weinigen die zo een deel van hun leven zo ver weg het leven hebben mogen proeven. Wij zijn in ieder geval geweldig trots op je dat je dit half jaar zo hebt ingevuld. Nooit gekookt ... op de foto sta je achter je pannetje je eigen gerecht klaar te maken (tomatensoep met een blik tonijn ... creatief in de keuken noemen ze dat). Nooit zo lang van huis geweest ... toch maar ff gedaan ... en dan nog wel een half jaar. Nooit je arm uit de kom gehad ... nooit geprobeerd een houtlading met één arm proberen op te vangen ... 12 uur later zat je in het vliegtuig richting Sydney (hoezo bikkel?). Nooit zoveel gevist ... en nog wat gevangen ook (al zijn we blij dat het vissen waren en geen leuke blondines ... voor zo ver wij dan weten ... dat natuurlijk wel!) Nooit op een strand geslapen en 's morgens vroeg weer vissen. Nooit gesnorkeld in het Great Barrier Reef ... één van de wonderen der natuur ... toch wel ff gedaan. Nooit een regenwoud bezocht ... terwijl je een hekel aan regen hebt ... hoe kies je het uit. Nooit eerder onder een wereldberoemde waterval een reclamespotje na gedaan ... nog goed gelukt ook! Nooit je verjaardag in de winter gevierd ... nu dus wel ... met dan wel zo'n 30/40 vrienden op visite ... en dan nog wel lekker buiten in de tuin gevierd! Nooit ... zo kan ik wel een tijdje doorgaan, maar jij kunt boeken schrijven over wat je hebt meegemaakt dit laatste half jaar.

    Deze ervaring wordt je nooit meer afgenomen! Wij zijn blij dat je weer thuis komt ... moet er niet aan denken dat daar zou blijven wonen ... al kan ik mij ... uit eigen ervaring sprekend ... goed voorstellen dat het afscheid nemen van dat geweldig bijzondere mooie land ... met al die lieve mensen ... je niet in de koude kleren gaat zitten.

    Maar ... het land neem je niet mee ... de ervaring wel!

    Welkom thuis!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 12159

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: