Week 19 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 19 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 19

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

05 Juli 2015 | Australië, Seville Grove

Week 19. Weer een volle werkweek. Dinsdag weer gegeten bij de familie Ballast, en donderdag was een van de dochters jarig: Alison. Een vol huis met heel wat eters.

Deze week was dus weer een week zonder al te veel gebeurtenissen. Behalve vrijdag. Vrijdag was een erg belangrijke dag, want die dag ben ik voor de laatste keer naar de dokter gegaan. Mijn schouder is nog altijd niet volledig hersteld. Dat zal pas genezen zijn rond de tijd dat ik naar huis ga. De dokter heeft voor mij een 'final medical certificate' gemaakt, en die ga ik morgen aan de baas geven. In die final medical certificate staat dat ik nog altijd niet normaal kan werken, maar dat ik niet meer naar de dokter en/of de fysio hoef te gaan! Prachtig nieuws!
Ook heb ik die dag mijn claim number gekregen. Die moest ik hebben om mijn geld terug te krijgen van de verzekering, dus dat is ook mooi. Ook heb ik een brief gekregen van de baas met mijn salaris vanaf het begin, met daarbij alle belastingcenten die ik moest betalen aan de government. Ik mag al dat geld terug vragen! Dat zal ik binnenkort samen met een van de jongens hier doen.
Ik heb ook besloten om toch nog een week extra te werken. Normaal zou ik aankomende vrijdag de 10e van juli stoppen omdat Matthijs dan arriveert. Hij zegt dat hij zich wel kan vermaken de eerste week dat hij er is, en dus is 5 dagen werken voor een hoog salaris toch wel fijn :).
Vrijdag avond ben ik niet naar de youth club van de kerk gegaan. Ik ben met de trein naar de stad gegaan en heb daar de bus gepakt om naar het huis te gaan waar Ha verblijft. Daar hebben we wat ingedronken en zijn we naar Northbridge gegaan. Northbridge is DE uitgaanswijk van Perth. We zijn richting club Air gegaan, en daar hebben we wat Duitse dames ontmoet. We hebben een erg leuke avond gehad. Het enige vervelende hier in Australië is dat alles rond 2 uur sluit. Afijn, ik was 3:30 am thuisgekomen en ik was kapot!
Die volgende morgen ben ik dus rond 11:30 mijn bed uitgekomen en heb ik die dag vrij weinig gedaan.
Nu is het zondag middag en gaan we zo weer avondeten. Deze week wordt het weer werken en aan het einde van de week Matthijs oppikken van het vliegveld!

Het gaat zo sneeeeellll!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 12181

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: