Week 23 - Reisverslag uit Byford, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 23 - Reisverslag uit Byford, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 23

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

02 Augustus 2015 | Australië, Byford

M'n ouders en zusje zijn dus hier ook gearriveerd en dus is het gezin weer compleet. Dat betekent dat ook het einde van mijn reis er aan zit te komen. Nog even 4 weken vakantie en dan nog een paar daagjes over voordat ik weer het vliegtuig pak richting Amsterdam.

Maandag heb ik dus mijn spullen ingepakt, in de auto gegooid, mijn bed in de achterbak gelegd en ben ik naar Byford gegaan. Vanaf maandag zal ik tot de 20e in Byford verblijven bij mijn ouders en daarna slaap ik nog een paar nachtjes bij de Dekkers voordat ik naar Nederland vertrek. Die dag zou ik ook mijn auto brengen bij Ben Offringa (iemand die ik ken die automonteur is). Die zou dan mijn motor bekijken wat er nou aan de hand is. Maar natuurlijk, de motor was warm na het ritje van Seville Grove naar Byford dus hij startte in eerste instantie niet. Bij de 2e poging startte hij bijna, maar ging opeens de motor volop roken, dus heb ik de auto maar samen met mijn vader en zusje in een hoek geplaatst op het erf, want die ging dus niet meer rijden. Dinsdag was een rustige dag. We zijn eten gaan halen die dag want we zouden een mooi cadeau geven aan de familie Dekker, namelijk 2 gourmet stellen. Na de boodschappen hebben we nog wat rondgereden door de heuvels en zijn we later die avond dus naar de familie Dekker gegaan voor een heerlijk diner. Ze waren erg blij met het cadeau :).

Woensdag stad dag. Met de auto zijn we naar de stad gegaan om wat souvenirs te bekijken en gewoon wat rond te banjeren, verder virj weinig beleefd.

Vrijdag kreeg ik een telefoontje van Ben dat hij het onderdeel had gevonden wat kapot was en dus ging ik die middag de auto ophalen. Hij was dus nog niet echt klaar toen ik aankwam, dus zaterdag kon ik het gaan ophalen. Daarna zijn we nog naar de kust van Rockingham gegaan en was ik aanwezig bij het 2e concert van mijn vader.

Zaterdag ochtend ben ik naar Ben gegaan om de auto op te halen. Ook heb ik te horen gekregen dat we van Ben zijn 'spare car' mogen lenen voor de rit naar Albany, want mijn moeder verbied mij om met de Skyline naar Albany te rijden :(
Ons wagenpark bestaat nu dus uit 3 auto's. Mijn Nissan Skyline R31 Wagon, Een Ford Focus en een Toyota.... Toyota :).
O ja. Nadat ik de auto heb meegekregen zijn we daarna naar Freo (Fremantle) gegaan. Natuurlijk geluncht bij Cicerello's en naar de Freo markets gegaan. Toen we terug kwamen was de Toyota al bij ons neergezet. Thanks Ben!

Vanavond dus effe naar de familie Ballast om de verjaardag van Esther te vieren. Morgen vertrekken we met 2 auto's voor 10 dagen naar Albany, dus de volgende blog zal dus vanuit Albany geschreven worden. :)

Dat wordt dus veel vissen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byford

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 12147

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: