Week 6 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

05 April 2015 | Australië, Seville Grove

Maandag ging ik samen met 2 Canadese meiden, Benieta en Rose, snorkelen bij Port Peron. Erg veel zagen we niet, want het was een bewolkte dag, dus onderwater kon je maximaal een meter vooruit kijken.. Die middag kwamen er 2 jongens voorbij gezwommen en 1 daarvan is een backpacker uit Duitsland. De ander is een Australische marinier. Na het snorkelen zijn we bij hem wat gaan lunchen en hebben we contactgegevens uitgewisseld voor misschien een volgende keer.. Hoe het allemaal maar niet kan lopen he :). Die avond weer gegeten bij de familie Ballast en daarna weer naar huis.

Dinsdag zou ik weer verder gaan werken aan het hekwerk, maar die dag ging ik Henk helpen met een aantal klussen. Lange dag, tot 6 uur gewerkt.

Woensdag zou ik eerst weer naar Henk gaan, maar omdat het zo'n lekker weer was, zijn we weer samen met Benieta en Rose naar Point Peron gegaan om te snorkelen en om lekker te zonnen op het strand. Het zich onderwater was erg mooi, een zicht wat ik niet vaak zal zien in mijn leven! Verder die middag dus in de zon gelegen en daarna weer naar huize toe.

Donderdag ben ik wat later aangekomen bij de Ballasten om weer te werken in de tuin. Vandaag is het eindelijk AF!!!!!! Binnenkort gaan we de aarde erin gooien om het mooi af te maken. Die avond weer gegeten bij de Ballasten en heb ik dus vernomen dat er een kleinzoon is geboren! En morgen is de doop!

Vrijdag. Goede vrijdag. In de ochtend vroeg opgestaan om dus naar die doop te gaan. Die doop was in de Free Reformed Church van Byford. Mooie dienst, en natuurlijk een prachtige zoon voor Linda en Ben! Zelf ook nog even vastgehouden (voor het eerst een baby vastgehouden, en ik wist dus niet echt hoe ik het precies moest vasthouden...). Na die dienst kwam ik erg plotseling mijn oude gymleraar van de GSR tegen, Mr. Muis! 16.000 kilometer van Nederland vandaan, en ergens in een kerk in een van de buitenwijken van Perth... Kleine wereld!

Zaterdag was een dag dat ik vrij weinig heb gedaan. Alleen in de avond heb ik The Hobbit 2 gekeken. Gisteren was deel 1 en a.s maandag is deel 3 aan de beurt.

Vandaag, zondag, was het weer kerktijd want het is Pasen! Ook was het de verjaardag van een van de kinderen hier: Rene.
Na de cadeautjes-ronde en het gezang ben ik samen met Jeremy naar Evelyne (een meisje van de kerk) gegaan om daar te lunchen met wat jongeren. Verder vandaag weer wat geskyped met het homefront en Feyenoord zien winnen met 1-4!

A.s week wordt een drukke week, met een dagje in Fremantle en dinsdag ga ik voor een midweek richting het prachtige zuiden: Albany!

  • 05 April 2015 - 16:22

    Arjan Breukhoven :

    Weer een fantastische week dus ... komende week naar the pearl of the south! Het waanzinnig mooie Albany! Enjoy?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 12178

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: