Week 21 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 21 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 21

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

19 Juli 2015 | Australië, Seville Grove

Zondagavond ging ik weer naar de kerk omdat daar een verlovingsfeest was van Liam en Chelsea. Een gezellige avond waar ik veel heb gepraat met vele aanwezige mensen.

Deze week was het weer een volle werkweek. Dit was trouwens een extra week, want normaal zou ik stoppen op de vrijdag dat Matthijs aankwam. Maar ik kon een week extra werken en Matthijs zei dat hij zich wel kon vermaken die week, dus heb ik die kans genomen. Uiteindelijk was het dus een week wat niet de leukste was... Maandag werkte ik gewoon in de vrachtwagen met de guys, maar van dinsdag tot vrijdag werkte ik in een kleine vrachtwagen met iemand waaruit blijkt dat ik totaal niet met hem kon samenwerken. Er was geen goede teamwork en ik had het die week niet naar mijn zin. Ik was dus blij dat het vrijdag was. Die vrijdag was gelukkig een korte dag. Maar tot 1 uur 's middags gewerkt. Ik heb alle collega's bedankt voor de afgelopen weken, en ik heb natuurlijk de baas van het bedrijf, John Schoof, bedankt. Ik ben blij dat ik na mijn ongeluk mijn baan kon behouden zodat ik wat kon verdienen en mijn schouder weer kon trainen. Ik heb een hardwerkende, maar bovenal mooie tijd beleefd bij het bedrijf.

Sinds woensdag was het trouwens weer cricket time. Australië speelt 5 dagen lang tegen Engeland. Vorige week speelde ze ook 5 dagen lang tegen elkaar en die hadden ze dus verloren.. de Dekkers niet zo blij :). Australië gaat vanavond naar alle waarschijnlijkheid de wedstrijd winnen.

Zaterdag ben ik weer naar de stad gegaan om wat flyers af te leveren bij de visitors centre van Perth. Daarna terug gegaan naar Kelmscott en met de auto naar Rob Schoof gereden (de eigenaar van de auto) om er samen even naar te gaan kijken wat nou precies het probleem is. Uiteindelijk startte hij weer niet bij een warme motor, dus heb ik de auto bij hem achter gelaten. Hopelijk is hij volgende week gemaakt!

Vanochtend dus weer kerk tijd en vanmiddag weer es niks beleefd.. Vanavond ga ik nog even naar de Ballast family om te skypen samen met Matthijs met het thuisfront in Nederland.

Morgen vertrek ik in de ochtend samen met Matthijs, Jeremy en Daniël (Daniël is de vervanger van Liam omdat hij niet mee kan) richting Kalbarri. Een mooi natuurgebied dat 600km ten noorden van Perth ligt. Een lange reis voor de boeg dus, maar ik ben al wat gewend na het backpacken ^^.

Volgende week weer een weekverslag, en dan zijn mijn ouders en zusje hier al.. WAT GAAT HET SNEL!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 12175

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: