Week 14 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 14

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

31 Mei 2015 | Australië, Seville Grove

Ik ben weer terug in Perth. Dat betekent dat ik weer de 'normale' dingen moet gaan doen hier in Australië. Die eerste dagen heb ik niet zo veel beleefd. Ik heb mijn koffer uitgepakt en lekker wat aan mijn computer gezeten. Ik heb ook natuurlijk mijn auto weer opgehaald. Wat is dat een fijn gevoel.. Na je ongeluk en meer dan een maand niet gereden te hebben eindelijk weer zelf kunnen rijden.

Het was het weekend wat stiller, omdat een deel richting Albany was vertrokken. De ouders zijn een week weg, dus het huis wordt gerund door de kinderen.

Maandag ben ik rond 2 uur richting het bedrijf gereden, want ik had een afspraak met Mr. Schoof. Uit dat gesprek bleek dus dat ik een 1st medical certificate moet hebben. Daarna kunnen we verder praten over de verzekeringen en of ik eventueel weer aan het werk mag bij het bedrijf.
Die dag daarna heb ik dus het ziekenhuis opgebeld en na wat doorverbindingen kreeg ik te horen dat ik een mail moest sturen naar iemand, en daarna zou de dokter mijn certificate bekijken en mailen naar mij. (het is nu zondag en ik heb nog niks binnen...)

Woensdag heb ik afgesproken met een Duitser genaamd Ha. Hem heb ik de stad even laten zien, met natuurlijk het mooie uitzicht in King's Park. We zullen binnenkort gaan vissen geloof ik, dus dat belooft wat!

Donderdag heb ik afgesproken met Tslil uit Israel. Ik heb haar ontmoet in Cairns en ze zei dat ze richting Perth zal komen. Ook haar heb ik de stad laten zien met King's Park als laatste. Daarna ging ik weer dineren bij de familie Ballast.

Vrijdag en Zaterdag niet zo veel bijzonders beleefd, tot op zondag morgen (vandaag dus). We reden de straat uit richting de kerk en om de hoek was de gehele straat afgezet door de politie. Eenmaal terug gekomen van de kerk stonden er meerdere auto's van de politie en de nationale nieuwszenders. Het bleek dus dat er in een huis in die straat een man vermoord is. Er was in de nacht een feest aan de gang (wat ik in de avond heb gehoord maar gelukkig er doorheen ben geslapen) en rond 4 uur was er een luide woordenwisseling. Rond half 8 in de morgen is er dus iemand bij het huis gevonden. De politie wilde mij niet veel vertellen natuurlijk, dus dit is het enige wat ik weet. Oh ja, er is al iemand opgepakt.

Meer nieuws volgende week :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 12176

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: