Week 17 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 17 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 17

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

21 Juni 2015 | Australië, Seville Grove

Week 17 alweer.. 't gaat nogal snel! In 2 maanden ben ik alweer bijna thuis. Nog even genieten dus van het land (en het mooie weer dat er nog steeds is, ook in de winter!).

Deze week, tsja.. het was weer 5 volle dagen werken. Soms 10 a 11 uur durende werkdagen, soms maar 8. Deze week ben ik ook naar de fysiotherapeut gegaan en de dokter. Beiden hebben zowat hetzelfde gezegd. De volgende 2 weken hetzelfde blijven doen en mijn schouder blijven trainen.. steeds meer uitdaging zoeken en zwaarder gaan tillen. A.s dinsdag weer een afspraak met de fysio en dan even kijken of hij weer wat nieuws heeft.

Ik heb ook in deze week EIN-DE-LIJK de nieuwe Fast & Furious 7 gezien, de laatste met Paul Walker. Erg goeie film, ga ik zeker nog wel een aantal keer kijken!

Gisteravond ben ik met de familie Dekker naar een concert gegaan van een schoolorkest waar een aantal van de kinderen in zitten. Die moesten we even gaan supporten dus!
O ja.. dit weekend ben ik ook bezig geweest met een stropdas. Echt waar? Jazeker! Op het internet was al een lange tijd foto's te zien van een speciale soort knoop voor de stropdas. Die wilde ik dus voor a.s zondag even proberen, met succes! (Het duurde mij wel een uur en wat youtube filmpjes..) Resultaat staat bij de foto's.

Zaterdag, een dag waar ik helemaal niks deed behalve bijkomen van de werkweek. Ik hoorde Liam (de oudste hiero) zeggen dat hij een nieuwe ring heeft gekocht. Ik loop er naartoe en zie inderdaad dat hij een mooie ring heeft gekocht. Ik geef mijn complimenten natuurlijk totdat ik opeens de gouden ring met diamant van Chelsea zie......... wacht eens even..... een engagement ring?!?! Whoa! Liam en Chelsea gaan trouwen! Geweldig! Trouwerij is ergens in december dus ik zal er waarschijnlijk niet bij zijn :P
Een speechless moment.. Deze 2 dagen was er dus heel wat aandacht voor het aankomend echtpaar, wat natuurlijk vrij logisch is. Wat een prachtig moment!

Ik ben vandaag naar de kerk gegaan en heb verder niks gedaan.. Het weer was heel lang nog steeds warm en zonnig (in de winter ja), maar nu wordt het langzamerhand regenachtig enzo..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 12171

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: