Week 16 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu Week 16 - Reisverslag uit Seville Grove, Australië van Sander Breukhoven - WaarBenJij.nu

Week 16

Door: Sander Breukhoven

Blijf op de hoogte en volg Sander

14 Juni 2015 | Australië, Seville Grove

Deze week ben ik naar de fysio gegaan om even te kijken wat hij vindt van mijn schouder. Na wat oefeningen heb ik te horen gekregen dat ik licht werk mag gaan doen! WOOHOO, ik mag weer werken!

Dinsdag dus doorgegeven aan Mr. Schoof, en woensdag mag ik weer aan den arbeid! Nu nog effe lekker van de dag genieten voordat ik iedere dag weer mag opstaan om 6 uur :)

Woensdag tot vrijdag dus lekker gewerkt. Gelukkig ging het goed, en mijn collega's weten goed met mij raad. Omdat ik niet zwaar mag tillen kan ik dus maar een beperkt aantal dingen sjouwen, en dat combineren we goed met de collega's, zodat het inladen en uitladen snel gaat.

Vrijdag middag was het een korte dag. Ik ben na het werk naar Albany gereden samen met Ha. Die vrijdagavond in Albany aangekomen, deed mijn auto een beetje raar.. op de oprit richting de caravan waar we in zouden verblijven, deed de auto het niet meer. Hij startte niet meer. Gelukkig na een uur deed hij het weer. Raar ding...

Volgende ochtend vroeg zijn we richting de familie VanderWal gereden, een familie die wij (mijn familie) goed kennen. Met Bohdan zijn we met zijn 4x4 naar Cheynes Beach gereden. Natuurlijk kon dat niet over een gewone weg en zijn we dus door de heuvels op een 4x4 weggetje richting het strand gegaan. Daar hebben we de hele dag gevist. Heel wat vissen gevangen, waaronder bull herrings, juvenile salmons, brim, molloway, flatheads etc.
Een deel daarvan hebben we gedood en later in de avond schoongemaakt en gerookt en daarna meegenomen terug naar Perth. Erg lekker!

Zondag zouden we een rondje Albany doen, maar de auto wilde weer problemen veroorzaken... Het raam aan de passagierkant viel in de deur... Die moest en zou omhoog komen, omdat ik niet 4 uur lang met een open raam boven de 100 km/h ga rijden. Na waat gepruts en gepriel is het na 2 uurtjes gelukkig gelukt, en hebben we een ronde Albany gedaan. Ik heb Ha Middleton Beach, Mount Clarence, Sandpatch, The Blowholes, Frenchman's Bay en de stad laten zien (is een google search waard ^^).

Net om 18:30 dus terug gekomen en ik ga zo weer mijn bed in. Morgen 6 uur opstaan, geld verdienen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Seville Grove

Sander

Actief sinds 01 Maart 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 12158

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 25 Augustus 2015

Australia 2015

Landen bezocht: